Možda se nikad do sad niste zapitali to pitanje, ali ako razmišljate o prodaji firme onda Vam je sigurno ovo pitanje palo na pamet. Koliko vrijedi moja firma i za koliko bih ju mogao/la prodati?
Prva stvar koju morate razumjeti je da Vaša firma vrijedi koliko ju je netko spreman platiti. Kao i sa svakim drugim proizvodom, ona nema cijenu, niti vrijednost dok obje strane nisu pristale na jednaki iznos. Određivanje vrijednosti firme je više umjetnost nego znanost. Ljepota (Vrijednost) je u oku promatrača.
Harvard Poslovna Škola uči 126 načina vrednovanja biznisa. Svi su krivi! Biznis vrijedi koliko je netko spreman platiti i točka.
Međutim, postoji nekoliko najčešćih metoda vrednovanja koje poduzetnici i savjetnici koriste u prodaji i kupnji biznisa.
Ovo je najobjektivnija metoda određivanja vrijednosti firme. Mi, jedini u Hrvatskoj, nudimo takvu evaluaciju gdje radimo dubinsku analizu firme i uspoređujemo sa sličnim firmama koje su na tržištu ili su prodane u svijetu. Stoga, javite nam se ukoliko želite saznati vrijednost svoje firme u kojoj dubinski analiziramo 8 područja poslovanja i uspoređujemo sa više od 50.000 malih firmi u svijetu.
Javite se na besplatno savjetovanje i saznajte koliko vrijedi Vaša firma, kako joj povećati vrijednost, kako povećati šansu za prodaju i prodati ju po najvećoj cijeni te zašto izbjegavati brokere.